Hei han heter A4-D og er tjener for Grievus.
Han her heter Nandar vebb men jeg kaller han for Nandis vebbsons.
Her er alle funksjonene på skipet.
Den har hemmelige rom som du ser.
Her er ei bombe.
Nå slapp han den!!!!!!
Her er GRIEVUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
fredag 17. juni 2011
tirsdag 3. mai 2011
Mitt tredje lego technic
Dette er mitt tredje lego technic.
Tråden er veldig veldig lang.
Kranen dens er kjempesterk.
Se så store dekk. Eg har aldrialdrialdrialdri hatt så store lego-dekk.
Her er akslingene til både hjul og støtter.
Dette er eit 11 til 16 års lego produkt.
fredag 15. april 2011
Min første GORMITI
Dette er min første
GORMITI!!!!!!!!!!
Han har inntatt ninjaenes tempel
Sett bak-fra
Jager ut folk av king-doms borgen.
Lyser i mørket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Takk Helge!
fredag 18. mars 2011
NINJAGO
Her er ninjago dragen.
Kula i munen består av is.
Han som står ved siden av dragen er Zane
Bonezai aner ingen-ting om at Kai er klar for take-of.
Her er Bonezai.
Her er Kai
Her er alt eg har i ninjago.
Kula i munen består av is.
Han som står ved siden av dragen er Zane
Bonezai aner ingen-ting om at Kai er klar for take-of.
Her er Bonezai.
Her er Kai
Her er alt eg har i ninjago.
Vel kanskje ikkje alt;). Legg merke til kortene.
mandag 7. mars 2011
mandag 21. februar 2011
PHARAOH'S QUEST og BIONICLEN BERIX.
Her er settet.
Her er mumiene.Litt skremende.
Her er flyet.VROMM.
Hviss dykk ser "the daimant"så skall flyet ta den
Her er BERIX.
Her er mumiene.Litt skremende.
Her er flyet.VROMM.
Hviss dykk ser "the daimant"så skall flyet ta den
Her er BERIX.
Abonner på:
Innlegg (Atom)
