fredag 17. juni 2011

LEGO star wars

 Hei han heter A4-D og er tjener for Grievus.
 Han her heter Nandar vebb men jeg kaller han for Nandis vebbsons.
Her er grievus gun ship. 



 Her er alle funksjonene på skipet.

 Den har hemmelige rom som du ser.
 Her er ei bombe.
 Nå slapp han den!!!!!!

 Her er GRIEVUS!!!!!!!!!!!!!!!!!



tirsdag 3. mai 2011

Mitt tredje lego technic

                    
Dette er mitt tredje lego technic.

Tråden er veldig veldig lang.
 Kranen dens er kjempesterk.
 Se så store dekk. Eg har aldrialdrialdrialdri hatt så store lego-dekk.



Her er akslingene til både hjul og støtter.
Dette er eit 11 til 16 års lego produkt.

fredag 15. april 2011

Min første GORMITI

Dette er min første   
GORMITI!!!!!!!!!!
         Han har inntatt ninjaenes tempel
Sett bak-fra


                                               Jager ut folk av king-doms borgen.



Lyser i mørket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Takk Helge!

fredag 18. mars 2011

NINJAGO

                                                    Her er ninjago dragen.
                                          Kula i munen består av is.
                         Han som står ved siden av dragen er Zane
            Bonezai aner ingen-ting om at Kai er klar for take-of.
                                                   Her er Bonezai.
                                                                        Her er Kai
                                              Her er alt eg har i ninjago.
Vel kanskje ikkje alt;). Legg merke til kortene.

mandag 7. mars 2011

helikopker

Her er et helikopter eg fekk til geburstagen min.
Det er tekno lego.To dagar gjekk det med bygge-tida
Her er det.

mandag 21. februar 2011

PHARAOH'S QUEST og BIONICLEN BERIX.

                                                                      Her er settet.
                                                          Her er mumiene.Litt skremende.
                                                                 Her er flyet.VROMM.
                                            Hviss dykk ser "the daimant"så skall flyet ta den
                                                                   Her er BERIX.