E's legoblogg
fredag 15. april 2011
Min første GORMITI
Dette er min første
GORMITI!!!!!!!!!!
Han har inntatt ninjaenes tempel
Sett bak-fra
Jager ut folk av king-doms borgen.
Lyser i mørket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Takk Helge!
fredag 18. mars 2011
NINJAGO
Her er ninjago dragen.
Kula i munen består av is.
Han som står ved siden av dragen er Zane
Bonezai aner ingen-ting om at Kai er klar for take-of.
Her er Bonezai.
Her er Kai
Her er alt eg har i ninjago.
Vel kanskje ikkje alt;).
Legg merke til kortene.
mandag 7. mars 2011
helikopker
Her er et helikopter eg fekk til geburstagen min.
Det er tekno lego.To dagar gjekk det med bygge-tida
Her er det.
mandag 21. februar 2011
PHARAOH'S QUEST og BIONICLEN BERIX.
Her er settet.
Her er mumiene.Litt skremende.
Her er flyet.VROMM.
Hviss dykk ser "the daimant"så skall flyet ta den
Her er BERIX.
fredag 18. februar 2011
KINGDOMS-BORGEN
Bilde tatt frå høgre sida
vinde-brua stengt.
Trur dykk det ikkje er gitter?
jo da det var det.
til venstre er KONGS-TÅRNET.Til høgre er kata pult-tårnet.
Kongen rider på hesten sin.
Kongen har merka at fangen har rømt.
Bilde tatt oven-frå
her bor hesten.
fredag 11. februar 2011
STAR WARS-fly
Dette flyet er ikkje det einaste eg har laga.
Her ser dyk det oven frå.skytingane er på under-sida.
PANG KRÆSJ! Her er det full krig.
fredag 4. februar 2011
kingdoms-borg
Her er en ridder-borg.
Tårnet som dykk ser i borga er det eiiiinaste eg har kjøpt.
Tok berre to riddere.Har mange fleire riddere.
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)