mandag 21. februar 2011

PHARAOH'S QUEST og BIONICLEN BERIX.

                                                                      Her er settet.
                                                          Her er mumiene.Litt skremende.
                                                                 Her er flyet.VROMM.
                                            Hviss dykk ser "the daimant"så skall flyet ta den
                                                                   Her er BERIX.

fredag 18. februar 2011

KINGDOMS-BORGEN


 Bilde tatt frå høgre sida
vinde-brua stengt.
Trur dykk det ikkje er gitter?
jo da det var det.
til venstre er KONGS-TÅRNET.Til høgre er kata pult-tårnet.
Kongen rider på hesten sin.
Kongen har merka at fangen har rømt.
Bilde tatt oven-frå
her bor hesten.

fredag 11. februar 2011

STAR WARS-fly

                                                Dette flyet er ikkje det einaste eg har laga.
                                         Her ser dyk det oven frå.skytingane er på under-sida.
                                            PANG      KRÆSJ!                Her er det full krig.

fredag 4. februar 2011

kingdoms-borg

 Her er en ridder-borg.
 Tårnet som dykk ser i borga er det eiiiinaste eg har kjøpt.
Tok berre to riddere.Har mange fleire riddere.

fredag 28. januar 2011

ATLANTIS

 eg har kjøpt alt her-fra og ned til det fir beinte dyret.dyk syns vel at denne dyp-vans/monster-fisken er vel litt nifs.
 Her skjede det noe gæert eller hva.
 obs for denne baraki-under-vans-vokteren eller kasjne den under.
 lifs-farlig,rask og nesten Usynlig i mørket!!!!!!!!!!!!!!!!!

 falle-ferdig romer-støtte.                     OI HER ER DET EN SKATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Han her heter Fisk alle de andre i ATLANTIS-serien kaller Fisk for doktor-fisk.Er kjent for den mest tom-skallete fyren i heleee ATLANTIS.HE HE.
I full galopp kommer dypvanns-fisken hvis du ser den da.
 samme bilde som det over bare at du ser det oven-fra.
her er det noe mufens sier Fisk hvis du husker han da.kom du lille svine kotte leten min sier baraki-under-vanns-vokkteren som du ser på bildet her.

fredag 21. januar 2011

atlantis-uhyre

 hei gjen. Eg har opp-funne denne atlantis-figuren.
 Er kansje litt skremende fra forsiden.
 Den har klør på kvar fot for at den ikkje skal rikke seg fra den plassen den står på under angep.
her er hulen den bor i.

lego-merket.

denne bygde eg i duplo.